5 مدل از پر فروش ترین موزاییک های پلیمری در سال 1402

5 مدل از پر فروش ترین موزاییک های پلیمری

فهرست مطالب

امروز در این مقاله کاربردی به معرفی پر فروش ترین موزاییک های پلیمری حال حاضر  بازار و گروه تولیدی صنعتی آبین بتن را از تاریخ 1402/01/01 تا 1402/09/08 را خدمت شما اعلام می کنیم. موزاییک پلیمری به دلیل مزایا و ویژگی های بسیار زیادی که دارا هستند از پر فروش ترین کفپوش های بتنی حال حاضر بازار می باشد که در این مقاله کاربردی ریز تر شدیم و به سراغ نمونه های پر فروش این محصولات دوست داشتنی پرداخته ایم. در صورتی که نیازمند اطلاعات بیشتری درباره موزاییک های پلیمری هستید، به شما توصیه میکنم حتما مقاله ” موزاییک پلیمری چیست ؟ ” را مشاهده بفرمایید، در غیر این صورت در ادامه این مقاله همراه باشید.

پر فروش ترین موزاییک های پلیمری

امروز لیستی تهیه کردیم که نشان دهنده محبوبیت مدلهای مختلف از موزاییک های پلیمری بر اساس فروش و میزان درخواست مشتریان است و قطعا در خرید شما نیر کمک خواهد کرد. پس اگر قصد خرید موزاییک پلیمری را دارید، این مقاله تا حدودی کمک کننده شماست، زیرا تمامی نمونه های گفته شده به همراه تصویر کار شده در ادامه مقاله بارگذاری شده و قطعا در خرید، تصمیم و انتخاب شما اثر گذار خواهد بود. پر فروش ترین موزاییک های پلیمری در حال حاضر به شکل زیر است:

1.موزاییک های پلیمری طرح خطیبی

 موزاییک پلیمری طرح خطیبی، در حال حاضر از پر فروش ترین قطعات پلیمری است. شکل ظاهری ساده و زیبا این قطعات بسیار توجهات را به خود جلب کرده و باعث فروش بالای این قطعات شده است. نام دیگری که برای این محصولات بسیار به کار برده می شود، موزاییک طرح سنگ است و در کنار آن موزاییک طرح مالون نیز به آن ها گفته می شود. به طور کلی موزاییک های پلیمری طرح خطیبی در ابعاد 40*40، 60*30 و 60*40 سانتی متر تولید می شوند که تمامی این ابعاد بسیار عامه پسند هستند، اما اگر بخواهیم در بین این نمونه ها هم نیز پر فروش ترین را معرفی کنیم، نوع 60*40 سانتی متری این قطعه از پر فروش ترین ها به حساب می آید. همانطور که در تصاویر 6.زیر مشاهده می کنید این قطعات بسیار ساده و شیک هستند که ترکیب آن با چمن، قلوه سنگ و قرنیز بسیار زیبا خواهد شد.

 

2. موزاییک پلیمری طرح پارسه

یکی دیگر از مدل های پر فروش این قطعات دوست داشتنی، می توان به موزاییک پلیمری طرح پارسه اشاره کرد. طرح روی این قطعه بسیار جذاب است و باعث شده است که حس چند تکه بودن به بیننده بدهد. این کفپوش قبلا فقط در سایز  60*40 سانتی متر تولید می شد و اصلی ترین گزینه های هر فردی هنگام خرید موزاییک پلیمری است. اما قالب جدید این موزاییک، یعنی در ابعاد 50*50 هم وارد خط تولید شده و در این ابعاد هم نیز تولید می شود.

بیشتر بخوانید  تفاوت واش بتن های رزینی و واش بتن های ساده و بدون افزودنی

این قطعه در رنگ های سفید، طوسی، قرمز و زرد به طور پیش فرض تولید می شود و قابلیت تولید به رنگ دلخواه مشتری نیز را دارد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید این قطعه دوست داشتنی بسیار شیک و عامه پسند هستند و قابلیت استفاده ترکیبی در رنگ های مختلف به همراه چمن، قلوه سنگ و قرنیز را نیز دارا می باشد. اگر قصد خرید موزاییک پلیمری را دارید حتما این گزینه را به عنوان یکی از موارد مدنظر خود داشته باشید.

3. موزاییک پلیمری طرح چرمی

ساده ترین محصولی که می توان به آن اشاره کرد، موزاییک پلیمری طرح چرمی است که سطحی کاملا ساده و به صورت اسفنجی دارد. این قطعات نیز به دلیل سادگی خود بسیار پر فروش و پر طرفدار هستن و در رنگ های طوسی، سفید، زرد، قرمز و رنگ های دلبخواه مشتری تولید و روانه بازار می شوند.

این قطعات در سایز های 40*40 و 30*60 تولید می شود و می توان به صورت ترکیبی با چند رنگ مختلف و به همراه چمن، قلوه سنگ و قرنیز نیز اجرا کرد که بسیار جذاب و به دلنشین خواهد شد.

4. موزاییک پلیمری طرح کوبیک

و اما مورد بعدی، موزاییک پلیمری طرح کوبیک از دیگر محصولات پرفروش پلیمری آبین بتن که کاملا مشابه با سنگ های کوبیک است. این کفپوش زیبا با طرح جذاب روی خود با کنار هم قرار گرفتن، شکل ظاهری بسیاری جذابی رو به محوطه میده و همین امر باعث فروش بالای آن شده است. رنگ بندی آن به صورت سفید، طوسی، زرد و قرمز است و در تنها سایز 40*40 تولید می شود. تصاویر زیر گویای جذابیت بسیار بالای این محصول است.

5. موزاییک پلیمری طرح طنابی

اما آخرین محصول، موزاییک پلیمری طرح طنابی، که از ابتدا جز خاص ترین محصولات پلیمری بوده و همانطور که میبینید طرح روی سطح آن بسیار جذاب و شیک می باشد. این محصول در سال 1402 جز پرفروش ترین محصولات پلیمری بوده و استفاده از آن محوطه شما را بسیار جذاب خواهد کرد. از این کفپوش می توانید به عنوان موزاییک پیاده رو، موزاییک حیاط، پشت بام، روف گاردن، پارکینگ، محوطه باغ و ویلا و … استفاده کنید. این محصول تنها در ابعاد 50*50 و رنگ بندی سفید، طوسی، قرمز و زرد تولید می شود.

از دیگر ویژگی آن قابلیت استفاده ترکیبی در رنگ های مختلف است و در کنار آن می توان این محصول را به همراه چمن، قلوه سنگ و قرنیز استفاده نمود. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید این قطعه بسیار نظم خاصی به محوطه داده و دارای سطح بسیار شیک و جذابی می باشد.

بیشتر بخوانید  مزایا و معایب کفپوش های بتنی پرسی + راهنمای خرید و نکات مهم قبل از نصب

درحال حاضر از ابتدای سال 1402 این قطعات، از پر استعلام ترین و پر فروش ترین قطعات پلیمری بوده است که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

علت محبوبیت بالای موزاییک های پلیمری در بازار

شاید برای شما سوال باشد که به چه علت این محبوبیت در دستان موزاییک پلیمری می باشد و از پرفروش ترین کفپوش های بتنی حال حاضر بازار می باشد. از ویژگی های مهم این محصولات شکل ظاهری زیبا و جذاب آن است. کفپوش پلیمری به دلیل ساختار شیمایی منظم از شکل ظاهری براق و زیبایی برخوردار است. در کنار این زیبایی دارای مقاومت بالایی نیز می باشد که این مقاومت در کنار ضرافت و وزن سبک قابل تعجب است. همچنین به دلیل استفاده از افزودنی های بتن (رزنی) و پلی کربنات بر پایه اتر، جذب آب این قطعات به شدت کاهش یافته است. این کاهش جذب آب باعث مقاومت فشاری و دمایی این قطعات می شود. به همین دلیل از این قطعات می توان در هر نوع آب و هوایی استفاده نمود. استفاده در مناطق سردسیر و کوهستانی از دیگر مزیت های مهم این محصول است که باعث محوبیت آن شده است.

تمامی مزیت های گفته شده بنا بر این است که این قطعات به صورت اصولی و استاندارد تولید شده باشد. در صورتی که در حال حاضر در بازار برخی افراد سودجو و افرادی که فقط میکس کردن متریال این قطعات را یاد گرفته اند، این قطعات را با همان شکل ظاهری تولید و روانه بازار می کنند. پس همیشه سعی بر این داشته باشید که منابع معتبری را جهت خرید موزاییک انتخاب نمایید.

توصیه می کنم حتما، جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره مزایا و معایب موزاییک های پلیمری، حتما مقاله “موزاییک پلیمری چیست ؟” را مشاهده فرمائید.

 

category cement plast

کلام آخر

این لیست به شما کمک خواهد که بتوانید خرید بهتری داشته باشید. علل های مختلفی از جمله سلیقه و شکل زیبایی در کنار سطح روی کار جهت استفاده در مناطق مختلف می تواند در خرید تاثیر گذار باشد، پس بد نیست قبل از خرید به این مقالا سر زده و اطلاعات کافی جذب کنیم.

تمامی علل های محبوبیت این قطعه دوست داشتنی به صورت خلاصه به شما گفته شد که این گزینه هم نیز در خرید به شما کمک خواهد و اگر شکی داشته باشید شما راهنما خواهد کرد.

اگر سوالی دارید حتما در قسمت کامنت ها برای ما بنویسید، امیدوارم که از این مقاله کاربردی لذت برده باشید.

گروه تولیدی صنعتی آبین بتن | تولید کننده انواع محصولات بتنی و موزاییک

کیارش نجفی

کیارش نجفی

4 سالی هست که به طور مداوم در قسمت دیجیتال مارکتینگ شرکت آبین بتن به مدیریت فضای مجازی و تولید محتوا اصولی و دقیق درباره محصولات و حوزه بتن کار میکنم و اطلاعات دقیق و درست در اختیار تمامی کاربران قرار میدهم و به پیشرفت اطلاعات عمومی درباره این حوزه در فضای مجازی کمک میکنم.

1 دیدگاه در “5 مدل از پر فروش ترین موزاییک های پلیمری در سال 1402

  1. احمد رضا میرزائی گفت:

    به نظر من موزاییک های پلیمری در حال حاضر بهترین کفپوش هستش که میشه به عنوان کفپوش حیاط، پشت بام، پارکینگ و … استفاده کرد. تشکر از آبین بتن که از تولید کنندگان برتر موزاییک های پلیمری و واش بتن در ایران هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

سبد خرید
منو