ایده های جذاب اجرا واش بتن + تصویر

ایده های جذاب جهت اجرا واش بتن

فهرست مطالب

امروز در این پست جذاب، چند ایده بسیار زیبا جهت کفسازی با واش بتن پرداخته ایم. در این مقاله کوتاه و کاربردی ایده های بسیار جذاب به همراه تصویر قرار داشته شده است که کسانی که بسیار در اجرا این کفپوش ها حساس هستند، قبل از اجرا، ایده خود را گرفته و نمونه کار ها را مشاهده کنند. تمامی ایده ها به همراه تصویر در این مقاله بارگذاری شده است که می توانید بهره ببرید. خواندن این مقاله کاربردی قبل از اجرا و خرید واش بتن، قطعا جرقه هایی در مغر شما ایجاد می کند که به چه صورت کار خود را اجرا نمایید. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

واش بتن و حس طبیعت

همانطور که می دانید موزاییک واش بتن، از محصولات پر فروش و محبوب بازار موزاییک است. ظاهر واش بتن ها به شکلی است که انگار تماما از سنگدانه های ریز تشکیل شده است و از علل های محبوبیت و پر طرفدار بودن آن به حساب می آید و از گرینه های اصلی جهت خرید موزاییک است. یکی دیگر از علل های محبوبیت این کفپوش بتنی، حس طبیعت آن است. استفاده این کفپوش ها در باغ و در مکان هایی که به شکل رویش طبیعت است، کاملا حس خوبی را به انسان منتقل می کند، به همین دلیل ایده های جذابی جهت اجرا واش بتن در این مقاله به شما معرفی کرده ایم که قطعا بعد از اجرا حس خوبی را به شما منتقل می کند.

خلاقیت و سلیقه، قطعا در زیبایی و حس خوب پس از اجرا اثر گذار است. چیدن موزاییک ها به شکل ساده در کنار هم، معمولا زیبایی این قطعات را به نمایش نخواهد گذاشت. پس با چند نمونه خلاقیت ساده می توان، کاملا زیبایی و حس طبیعت این محصول را نمایان کرد.

ایده های اجرا واش بتن

در این قسمت به بررسی و معرفی چند نمونه اجرا شده واش بتن به همراه امکان اجرا واش بتن به صورتی ترکیبی گفته شده است. پس در ادامه همراه ما باشید:

اجرا واش بتن به صورت ترکیبی همراه چمن

یکی از ترکیب های بسیار زیبا و جذاب که می توان از آن جهت اجرا واش بتن به صورت ترکیبی بهره برد، استفاده از چمن است. چمن ها می توانند به صورت طبیعی و یا مصنوعی باشند، اما خب همانطور که می دانید چمن طبیعی یک چیز دیگست، اما نگهداری آن سخت می باشد و درگیری های زیادی دارد اما بالعکس که چمن مصنوعی را فقط اجرا کرده و به حال خود رها کنید. به تصاویر زیر دقت کنید که برخی از نمونه های اجرا شده ترکیبی این کفپوش بتنی به همراه چمن اجرا شده می باشد:

بیشتر بخوانید  مزایا و معایب نرده های بتنی پلیمری + راهنما و نکات مهم بعد از خرید

واش بتن اجرا شده به همراه چمن 1 واش بتن اجرا شده به همراه چمن 6 واش بتن اجرا شده به همراه چمن 5 واش بتن اجرا شده به همراه چمن 4 واش بتن اجرا شده به همراه چمن 3 واش بتن اجرا شده به همراه چمن 2 

همانطور که ملاحظه می کنید روش های مختلفی از اجرا چمن به همراه موزاییک واش بتن موجود است. می توانید با گذاشتن فاصله در بین قطعه ها (روش آجری) کفپوش را اجرا کنید. یا می توانید به طور کلی روی محوطه چمن شده این کار را انجام دهید.

اجرا واش بتن به همراه سنگدانه و قلوه سنگ

از دیگر ایده های اجرا واش بتن، استفاده از سنگدانه های رنگی و یا بی رنگ در بین این قطعات است. با فاصله گذاری هنگام اجرا، فضاهای خالی ایجاد شده را می توان با سنگدانه های رنگی پر نمود. این طرح نیز از طرح های جذاب و شیک به حساب می آید، زیرا خود ترکیب واش بتن به صورت سنگدانه های هستند، می توانید به طور همزمان از رنگ مخالف استفاده نمود. به طور مثال هنگامی که از واش بتن تمام سفید بهره می برید، می توانید با توجه به تم محوطه خود که به فرض یک مثال در صورتی که جدول دور باغچه ای قرمز رنگ است، از سنگدانه های قرمز استفاده کنید. اما در صورتی که از واش بتن سفید قرمز بهره می برید، می توانید همزمان از سنگدانه های سفید یا قرمز بهره ببرید، مانند تصویر زیر:

اجرا واش بتن به همراه سنگدانه و قلوه سنگ

همچنین می توانید در صورتی که از سنگدانه های رنگی رضایت ندارید، از قلوه سنگ های رنگی استفاده نمایید. استفاده از قلوه سنگ در اجرا موزاییک پلیمری به صورت ترکیبی بسیار شیک و جذاب خواهد شد و همچنین می توانید از این قلوه سنگ ها در اجرا واش بتنن نیز بهره ببرید.

البته این نکات گفته شده فقط به صورت ایده است و سلیقه هر فردی متفاوت است.

اجرا واش بتن به صورت آجری

اجرا به صورت آجری به این صورت است که هنگام اجرا با گذاشتن ضخامت آجر در کنار قطعات هنگام نصب، فاصله ای بین این قطعات ایجاد می شود و می توان این فاصله را با ملات پر نمود. حالا این فاصله گفته شده می تواند شامل موارد گفته شده در بالا نیز باشد، یعنی می توانید این فضای خالی شده را با ملات، قلوه سنگ، سنگدانه و … پر نمایید یا می توان خالیگذاشت و با ملات ساده و سیمان پر نمود. تمامی تصاویر بارگذاری شده است که با همین چند عکس زیبا، حداقل آن سردرگمی شما جهت اجرا از بین خواهد رفت و با توجه به سلیقه خود، موارد را به استاد کار خود انتقال داده و اجرا انجام گردد.

اجرا به صورت ترکیبی در سایز ها و رنگ های مختلف واش بتن

از دیگر ایده ها که می توان به آن اشاره کرد، ترکیب واش بتن ها هنگام اجرا در سایز های مختلف با یک دیگر است. یعنی می توانید از ترکیب واش بتن 40*40 و واش بتن 60*30 بهره ببرید. همچنین می توانید از دو واش بتن مختلف در رنگ های مختلف جهت اجرا استفاده نمایید و تمامی این موارد بستگی به سلیق فردی شما دارد و فقط این نکات، یک ایده جهت اجرا است.

بیشتر بخوانید  بهترین موزاییک ها جهت کفسازی پشت بام و روف گاردن

اجرا به صورت ساده

آخرین روش که هرکسی به طور پیش فرض در ذهن دارد، اجرا قطعات به صورت ساده و کنار یکدیگر است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید واش بتن ها به صورت ساده در کنار یک دیگر اجرا شده است، اما همانطور که میبینید استفاده از فضای سبز پر تراکم در کنار آن باعث شکل جذاب آن شده است.

اجرا واش بتن به صورت ساده

چند ایده جذاب جهت ایده به شما گفته شد و اما این پایان کار نیست، جهت اجرا واش بتن به صورت ترکیبی، نکاتی و مواردی وجود دارد که باید آن ها رعایت گردد.

نکات مهم جهت اجرا واش بتن به صورت ترکیبی

در صورتی که واش بتن به صورت ترکیبی به همراه چمن، قلوه سنگ، و هر نحوه ای که فاصله گذاری بین قطعات ایجاد شود، اجرا شود، امکان آسیب دیدگی این قطعات وجود دارد. پس نکته ای که در این مورد حائز اهمیت است، عایق بندی درست این فواصل است. زیرا در صورت بارش بارن و برف، امکان جمع شوندگی آب و نفوذ آب به زیر کار و ملات وجود دارد. در صورتی که در مناطق سردسیر زندگی می کنید، همین امر باعث ترکیدن قطعه خواهد شد.

نکته گفته شده فقط یک احتمال است که امکان پیش آمدگی آن بسیار بالا است. پس در صورتی که واش بتن را به صورت ترکیبی اجرا می کنید، توصیه می کنم حتما در نحوه اجرا آن دقت بالایی شود و کاملا عایق بندی این فواصل به صورت اصولی انجام گیرد.

کلام آخر

همانطور که در ابتدا مقاله به شما گفته شد، چند ایده ساده برای افرادی که کاملا سردرگم هستند گذاشته شده است تا جرقه ای در ذهن  جهت یک اجرا زیبا و مورد سلیقه خود افراد زده شود و اجرا گردد. واش بتن بسیار محصول زیبایی است و توصیه می شود در صورتی که قصد اجرا دارید، حتما از ایده هایی مانند این مقاله کمک بگیرید.

اگر سوالی دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها برای ما بنویسید، امیدوارم از این مقاله کاربردی لذت برده باشید.

گروه تولیدی صنعتی آبین بتن | تولید کننده انواع محصولات بتنی و موزاییک

Picture of کیارش نجفی

کیارش نجفی

4 سالی هست که به طور مداوم در قسمت دیجیتال مارکتینگ شرکت آبین بتن به مدیریت فضای مجازی و تولید محتوا اصولی و دقیق درباره محصولات و حوزه بتن کار میکنم و اطلاعات دقیق و درست در اختیار تمامی کاربران قرار میدهم و به پیشرفت اطلاعات عمومی درباره این حوزه در فضای مجازی کمک میکنم.

1 دیدگاه در “ایده های جذاب اجرا واش بتن + تصویر

  1. سهند میرزایی گفت:

    سلام، به نظر واش بتن ها از زیبا ترین کفپوش های بتنی بازار هستش که بسیار توصیه میشه اگه در محوطه خود از درخت و چمن استفاده می کنید، حتما این کفپوش ها را تهیه کنید و استفاده کنید.
    من برای باغم که واقع در لواسان هستش، سفید لیمویی سنگ برجسته را از آبین بتن تهیه کردم. خوشبختانه در سرما تکون نمیخوره و عین روز اولشه.
    البته این نکترم بگم که من نوع افزودنی دار و درجه یکشون را خریداری کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

سبد خرید
منو