بهترین موزاییک های حیاط + راهنمای خرید

بهترین موزاییک های برای کفسازی حیاط

فهرست مطالب

بهترین موزاییک های حیاطی

امروزه موزاییک های مناسب حیاط با نام و نشان های مختلفی در بازار وجود دارد که برای بسیاری از دوستان هنگام خرید، علامت سوال ایجاد می کند که برای حیاط منزل خود از چه موزاییکی استفاده کنند. اصلا از کجا این محصولات را تهیه کنیم که دارای قیمت مناسب، کیفیت مناسب باشد و در همین حین از تولید کننده و مستقیم از کارخانه خرید کنیم.

قطع به یقین خدمتتون اعلام می کنم که اگر قصد خرید موزاییک دارید، این مقاله بسیار بسیار شما را در خرید این محصولات راهنمایی خواهد کرد، حتی اگر هیچ گونه آشنایی با انواع موزاییک نداشته باشید. در این مقاله به معرفی بهترین موزاییک ها برای کف حیاط می پردازیم و اگر تا انتهای این مقاله همراه ما باشید، هم محصولات مناسب حیاط را خواهید شناخت و هم روند خرید صحیح این محصولات را خدمت شما اعلام میکنیم، پس در ادامه این مقاله حتما همراه ما باشید.

 

1. موزاییک پلیمری آبین بتن

Cement Plast Paving

موزاییک پلیمری از بهترین و محبوب ترین کفپوش های بتنی است که تمام شرایط لازم جهت استفاده به عنوان موزاییک حیاط را دارا می باشد. این محصولات دوست داشتنی امروزه در بازار بسیار پرفروش بوده و مناسب ترین گزینه جهت استفاده به عنوان موزاییک حیاطی می باشد.

موزاییک های پلیمری آبین بتن مناسب حیاط

برخی از ویژگی های موزاییک های پلیمری

  • مقاومت دمایی بالا / از مهمترین ویژگی های این محصولات می توان به مقاومت دمایی بالای این محصولات اشاره نمود. به راحتی می توانید موزاییک های پلیمری یا همان سنگ مصنوعی سمنت پلاست را در هر نوع آب و هوایی استفاده کنید.
  • مقاومت فشاری بالا نسبت به دیگر محصولات فانتزی /  شاید با نگاه اول به این محصولات و مشاهده ضخامت کم آن، این موزاییک، محصول ضعیفی به چشم خواهد آمد، اما این کفپوش بتنی دوست داشتنی در ازای ضخامت کم دارای مقاومت بالایی نسبت به دیگر کفپوش های فانتزی دارد.
  • تنوع بسیار بالا / از دیگر ویژگی های این موزاییک دوست داشتنی می توان به تنوع بسیار بالا این محصولات اشاره نمود. تنوع بسیار بالا در طرح بندی، رنگ بندی و سایز بندی که می توان با اطمینان گفت که هیچ محصولی در دسته بندی موزاییک های فانتزی، دارای این میزان تنوع نیست که به راحتی می توانید طرح، ابعاد و رنگ مورد نظر برای استفاده در حیاط خود را انتخاب کنید.
  • نصب بسیار ساده و آسان / نصب بسیار آسان با ملات خیس ساده ماسه و سیمان که به راحتی می توانید این امر را انجام دهید.
  • قابلیت استفاده در نما / به راحتی از برخی طرح ها این محصوات می توانید به عنوان نما استفاده نمایید.
  • قیمت بسیار مناسب / قیمت این محصولات نسبت به کیفیت و شکل ظاهری زیبا آن، در مقابل با سنگ ها و دیگر کفپوش های بتنی، بسیار بسیار مناسب می باشد و برای هر پروژه ای می تواند مناسب باشد.
مشخصات فنی محصولات پلیمری 👇
نوع مشخصه فنی مقدار - نوع
فرآیند تولید ویبره ای - رزینی
نوع سیمان پرتلند تیپ 2
مقاومت فشاری 250 کیلوگرم بر سانتی متر مربع
تحمل بار در لحظه شکست 35 کیلونیوتن
مقاومت سایشی کمتر از 10 میلی متر
جذب آب حداکثر 3% وزنی
مقاومت در برابر سرما بعد از 60 سیکل سرما بدون آسیب
وزن هر متر مربع 50 کیلوگرم
ضخامت محصولات 2 سانتی متر
وزن هر عدد بین 8 تا 10 کیلوگرم
عیار بتن 400 کیلوگرم بر متر مکعب

معرفی چند نمونه از موزاییک های پلیمری مناسب حیاط، محبوب و پرفروش آبین بتن

موزاییک پلیمری طرح چرمی

موزاییک پلیمری طرح چرمی از محصولات محبوب، پرفروش و ساده پلیمری می باشد که به دلیل شکل ظاهری ساده، بسیار مورد استقبال مشتریان، به خصوص دوستان ساده پسند قرار گرفته و در ابعاد های 30×60 و 40×40 تولید می شوند.

موزاییک پلیمری طرح خطیبی

از پرفروش ترین و ویژه ترین موزاییک های پلیمری که بسیار عامه پسند هستند می توان به موزاییک های پلیمری طرح خطیبی اشاره نمود که به طرح مالون و یا موزاییک طرح سنگ نیز معروف هستند. از دیگر نام هایی که برای ای ن محصولات جذاب استفاده می شود، موزاییک طرح مالون است. این محصول در ابعاد 30×60  ،40×40 ،50×50 و 40×60 تولید می شود.

موزاییک پلیمری طرح پارسه

موزاییک پلیمری طرح پارسه که می توان گفت طرح تقریبا قدیمی تر نسبت به دو طرح قبلی هستند هم نیز از محصولات خاص و به شدت زیبا پلیمری هستند که به تازگی نمونه جدید این محصول که در ابعاد جدید هستند نیز به خط تولید مجموعه آبین بتن اضافه شده است. این محصول در ابعاد 40×60 و 50×50 تولید می شود.

موزاییک پلیمری طرح کوبیک

موزاییک پلیمری طرح کوبیک از محصولات زیبا، خاص و محبوب پلیمری می باشد که امروزه بسیار در حیاط های منزل، باغ و ویلا خود استفاده می کنند. همانطور که ملاحظه میکنید این کفپوش کاملا شباهت زیادی به سنگ های کوبیک دارند و به همین جهت از دسته موزاییک هایی هستند که در گروه موزاییک های طرح سنگ قرار میگیرند. این محصول در سال های گذشته در ابعاد 43×43 تولید می شد که به درخواست بسیاری از مشتریان درحال حاضر تنها در ابعاد 40×40 تولید می شود.

2. واش بتن آبین بتن

Wash Beton

از رقبای اصلی موزاییک پلیمری می توان به همین محصولات واش بتن اشاره نمود. قطعا موزاییک های پلیمری نسبت به واش بتن ها طرفدار های بیشتری دارد، اما موزاییک واش بتن نیز طرفداران بسیار و خاص خودش دارد زیرا به دلیل استفاده از سنگدانه های طبیعی در این محصولات، شکل بسیار زیبا و طبیعی را به محوطه می دهد. از این محصولات همانند موزاییک های پلیمری می توانید به راحتی به عنوان موزاییک حیاط در حیاط منزل خود استفاده کنید و در کنار آن از چمن های مصنوعی و طبیعی جهت زیباسازی بیشتر، استفاده نمایید.

موزاییک های واش بتن مناسب حیاط

برخی از ویژگی های موزاییک واش بتن

  • مقاومت دمایی خوب /شاید مقاومت دمایی این محصول در مقایسه با موزاییک های پلیمری ناچیز باشد ولی در مقایسه با دیگر محصولات قدیمی، این کفپوش دارای مقاومت دمایی خوبی می باشد. اما در صورتی که پروژه در مناطق سردسیر هستید این ریسک را نکنید و از بهترین و مقاوم ترین کفپوش در برابر سرما یعنی موزاییک های پلیمری استفاده کنید و از این محصول دوست داشتنی صرف نظر کنید. معمولا سعی کنید در صورتی که آب و هوای گرمسیر، معتدل و مرطوب همانند شمال دارید، از موزاییک های واش بتن استفاده کنید.
  • مقاومت فشاری بالا نسبت به دیگر محصولات فانتزی / شکل ظاهری زیبا و فانتزی این محصولات، باعث ایجاد تصور، ضعف شدید این قطعات در برابر نیرو های فشاری می شود. اما اینگونه نیست، افزودنی های بتن در ویژگی های این نوع واش بتن انقلابی به پا کرده و بسیار مقاومت این محصولات را در برابر نیرو های فشاری انسانی و ماشین های سواری (البته ماشین های سنگین و باربری در حد نیسان !) بالا برده است
  • شکل ظاهری بسیار زیبا و طبیعی / شکل بسیار زیبا و حس طبیعی بودن آن از مهمترین ویژگی این موزاییک حیاطی است. شکل ظاهری سه بعدی نوع سنگ برجسته، بسیار حس طبیعی دارد و همین امر باعث محبوبیت این محصولات شده است که امروزه بسیار مورد توجه بازار قرار گرفته است،
  • اجرا ساده و آسان / نصب ساده و بسیار آسان با ملات ماسه و سیمان و چسبندگی راحت به ملات زیر کار از مزایای دیگر این محصولات بتنی دوست داشتنی است.
مشخصات فنی محصولات واش بتن👇
نوع مشخصه فنی مقدار - نوع
فرآیند تولید ویبره ای - رزینی
نوع سیمان پرتلند تیپ 2
مقاومت فشاری 170 کیلوگرم بر سانتی متر مربع
تحمل بار در لحظه شکست 30 کیلونیوتن
مقاومت سایشی کمتر از 10 میلی متر
جذب آب حداکثر 5% وزنی
مقاومت در برابر سرما بعد از 50 سیکل سرما بدون آسیب
وزن هر متر مربع 85 کیلوگرم
ضخامت محصولات 3.5 سانتی متر
وزن هر عدد 25 کیلوگرم
عیار بتن 400 کیلوگرم بر متر مکعب

معرفی چند نمونه از واش بتن های مناسب حیاط، محبوب و پرفروش آبین بتن

موزاییک واش بتن سفید مشکی

واش بتن سفید مشکی یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین موزاییک های واش بتن می باشد که بسیار عموم پسند بوده و معمولا بعد از اجرا شکل ظاهری بسیار زیبا و طبیعی را به محوطه ما اعمال می کند. این محصول در ابعاد 40×40 ،50×50 ،30×60 و 40×60 تولید و روانه بازار می شود.

واش بتن سفید مشکی

موزاییک واش بتن سفید لیمویی

واش بتن سفید لیمویی همانند سفید مشکی از محصولات به شدت عام پسند و پرفروش می باشد که این سنگدانه هم نیز معمولا بسیار شکل ظاهری جذاب را به محوطه ما می دهد. این محصول نیز در ابعاد 40×40 ،50×50 ،30×60 و 40×60 تولید و روانه بازار می شود.

واش بتن سفید لیمویی

موزاییک واش بتن سفید قرمز مشکی

واش بتن سفید قرمز مشکی نیز بسیار شکل ظاهری جذاب و زنده ای دارد، اما همانند محصولات قبلی، به آن صورت عامه پسند نیست و می توان گفت که بسیار محصولی خاص و زیبایی می باشد. این محصول نیز در ابعاد 40×40 ،50×50 ،30×60 و 40×60 تولید و روانه بازار می شود.

واش بتن سفید قرمز مشکی

موزاییک واش بتن سفید

واش بتن سفید هم از محصولات بسیار پرفروش بوده و می توان گفت از ساده ترین نوع واش بتن می باشد اما این سادگی بسیار این محصول را جذاب و دوست داشتنی کرده است. این محصول نیز در ابعاد 40×40 ،50×50 ،30×60 و 40×60 تولید و روانه بازار می شود.

واش بتن سفید

3. کفپوش های بتنی پرسی آبین بتن

Persed Concrte Paving

تمامی محصولات گفته شده تا این لحظه فقط برای کاربری های معمولی، مثل حیاط های مسکونی که رفت و آمد در این نواحی نهایتا یک نیسان با بار خواهد بود، می باشد، اما اگر نیازمند به کفپوشی هستید، در حیاط و محوطه گاراژ، تولیدی، کارخانه و یا حیاط هر ناحیه صنعتی که رفت آمد ماشین های سنگین را دارا می باشد، استفاده نمایید، فقط و فقط می توانید از کفپوش بتنی پرسی آبین بتن استفاده کنید.

کفپوش های بتنی پرسی مناسب حیاط

کفپوش های بتنی پرسی بر خلاف دیگر کفپوش های بتنی و موزاییک های نام برده تا به اینجا، حالت فانتزی ندارند و عمدتا در مناطق پر رفت و آمد و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند، اما استفاده این محصولات به عنوان کفپوش و موزاییک حیاطی، هیچگونه مانعی ندارد و می توانید از این محصولات که شکل ظاهری ساده و زیبایی دارند استفاده نمایید.

اما اگر در محوطه شما رفت و آمد های ماشین های سنگین صورت می گیرد، قطع به یقین باید از کفپوش های بتنی پرسی استفاده نمایید و موزاییک پلیمری و واش بتن به هیچ عنوان در چنین ناحیه ای توصیه نمی شود.

برخی از ویژگی های کفپوش های بتنی پرسی

  • مقاومت فشاری بسیا بالا / مقاومت فشاری بالا به دلیل استفاده همزمان از افزودنی های بتن در کنار تولید به صورت پرسی
  • مناسب مناطق سردسیر و گرمسیر / به راحتی در هر ناحیه ای، چه سرد و چه گرم با خیال راحت استفاده نمایید.
  • مناسب مناطق پر ترافیک / در نواحی صنعتی و پرترافیک و حتی محصل عبور مرور ماشین های صنعتی و سنگین با خیالی راحت استفاده نمایید.
  • شکل ظاهری ساده و زیبا / شاید تا به اینجا فکر کنید که از این محصولات فقط می توانید در نواحی صنعتی بهره ببرید، اما اینگونه نیست، این محصول به دلیل شکل ظاهری ساده و زیبا و تنوع رنگ بندی که دارد، می توان با کمی خلاقیت بسیار بسیار طرح های ساده و شیکی را در محوطه حیاط خود به وجود آورید.

“کفپوش های بتنی پرسی به طور کلی دارای یک طرح ساده هستند و فقط در ابعاد و سایز های با هم متفاوت هستند.”

دیگر محصولات

از محصولات دیگری که می توان به عنوان موزاییک های حیاطی یاد کرد، موزاییک ویبره ای و موزاییک پرسی اتوماتیک هست که این محصولات در مقابل 3 نوع محصولی که در بالا گفته شده، آنچنان به چشم نخواهند آمد، زیرا بسیار از لحاظ شکل ظاهری، تنوع ابعادی و فرآیند تولید، قدیمی شده اند. اما این دلیل بر عدم استفاده و ضعیف بودن این محصولات نیست، این کفپوش ها هنوز هم طرفداران خودشان را دارند و بسیاری از پیمانکاران، هنوز هم از این محصولات با خیال راحت استفاده می کنند.

بنده هم به این جهت که مقاله خیلی حوصله سر بر و طولانی نشه، راجب این محصولات فقط مختصر توضیحی دادم و بهترین کفپوش های مناسب حیاط هم نیز برای شما معرفی کردم.

 

خرید و لیست قیمت انواع موزاییک حیاط

جهت خرید و دریافت لیست قیمت انواع موزاییک درجه یک، میتوانید با مجموعه آبین بتن تماس گرفته و با یک مشاوره رایگان خرید خوبی را انجام دهید. گروه تولیدی صنعتی آبین بتن از برترین تولید کنندگان انواع کفپوش و موزاییک در کشور است که با استفاده از کادر مجرب و جوان ماهانه 25000 متر انواع موزاییک و 50000 متر کفپوش های پرسی تولید میکند. همچنین خرید مستقیم از درب کارخانه و عدم برخورد با دلالان و کارگاه های تولیدی متفرقه از مهمترین ویژگی هایی است که میتوانید با آبین بتن تجربه کنید .ضمن اینکه جهت مشاهده انواع موزاییک، میتوانید به بخش موزاییک مراجعه بفرمایید و یا روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

سخن آخر

همانطور که در ابتدا مقاله به شما گفته شد، در حال حاضر بهترین کفپوش هایی که می توانید به عنوان موزاییک حیاطی استفاده کنید، همین محصولاتی بودند که برای شما نام برده شد. موزاییک های پلیمری، واش بتن و کفپوش های بتنی پرسی در حال حاضر از بهترین کفپوش های حیاطی هستند که می توانید تمامی این محصولات را از مجموعه آبین بتن که تولید کننده این محصولات هستند مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه خریداری نمایید.

این محصولات بسیار بسیار در بازار زیاد هستند ولی همیشه این مورد را مدنظر داشته باشید که حتما از منابع معتبر خرید خود را انجام دهید.

خیلی ممنونم که تا اینجا مقاله همراه ما بودی و در صورتی که چیزی مبهم بود میتونی برامون کامنت بزاری و سوالتو از ما بپرسی، اگرم قصد خرید موزاییک داری، مجموعه آبین بتن کاملا رایگان به شما مشاوره میده و پس همین الان میتونی با ما تماس بگیری | امیدوارم که از این مقاله نسبتا کوتاه لذت برده باشید 😉

گروه تولیدی صنعتی آبین بتن | بزرگترین تولید کننده موزاییک و محصولات بتنی

 

بیشتر بخوانید  بهترین موزاییک ها جهت کفسازی پارکینگ
Picture of کیارش نجفی

کیارش نجفی

4 سالی هست که به طور مداوم در قسمت دیجیتال مارکتینگ شرکت آبین بتن به مدیریت فضای مجازی و تولید محتوا اصولی و دقیق درباره محصولات و حوزه بتن کار میکنم و اطلاعات دقیق و درست در اختیار تمامی کاربران قرار میدهم و به پیشرفت اطلاعات عمومی درباره این حوزه در فضای مجازی کمک میکنم.

14 دیدگاه در “بهترین موزاییک های حیاط + راهنمای خرید

  1. احسان میرزایی گفت:

    بسیار بسیار مقاله کمک کننده ای بود
    حتما توصیه میکنم اگه قصد خرید موزاییک برای حیاط دارید با دقت این مطلبو بخونین کمکتون میکنه

  2. وریا خانزاده گفت:

    سلام وقت بخیر
    بسیار مقاله خوبی بود
    فقط یک سوالی که برام پیش اومده اینکه بسیاری از همسایگان ما از این محصول استفاده کردند، اما بعد از مدتی دچار رنگ پریدگی شدیدی شده و این دل آدم رو میزنه

    1. کیارش نجفی گفت:

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه برخی از همکاران به دلیل تولید این محصولات به صورت غیر مرغوب باعث شده اند که بسیاری از دوستان روی این محصول در بازار حساس شده باشند.
      سعی کنید از منابع معتبر و یا کارگاه های تولید کننده مرغوب خرید خود را انجام دهید.

  3. محمد اکرمی گفت:

    قیمت این محصولات نسبت به سنگ طبیعی خیلی پایین تره و شکل ظاهری زیبایی هم دارند، اما امیدوارم عمر خوبی هم داشته باشند

    1. کیارش نجفی گفت:

      سلام دوست عزیز وقت بخیر
      قیمت مناسب در کنار کیفیت خوب این محصول از دلایل اصلی محبوبیت این کفپوش دوست داشتنی هستش

  4. زیبا خویش نژاد گفت:

    سلام
    تایل های بزرگتر مانند 80*80 ندارند این محصولاتی که معرفی کردید ؟
    بزرگترین تایلتون در چه ابعادی هستش ؟

    1. کیارش نجفی گفت:

      سلام وقت بخیر
      نه متاسفانه، بزرگترین تایل موزاییک پلیمری مجموعه آبین بتن 40×60 سانتی متر هستش

  5. محمد کرمی گفت:

    سلام
    شما نوشتید که واش بتن را به راحتی در مناطق سردسیر استفاده کنید، اما خیلی از فرشندگان و تولید کنندگان دیگه میگن که توصیه نمیشه، میشه یک توضیحی راجب این موضوع بدید ؟

    1. کیارش نجفی گفت:

      سلام روز بخیر دوست عزیز، بسیار از همکاران این محصول رو به روش قدیمی تولید می کنند که به هیچ عنوان جهت استفاده در مناطق سردسیر توصیه نمی شود. برخی از تولید کنندگان نیز به دروغ اعلام می کنند که می توانید استفاده کنید اما بعد از مدتی محصول دچار ترکیدگی می شود. ضمن اینکه واش بتن های آبین بتن، کاملا به روش نوین به همراه افزودنی تولید شده تا حدودی مناسب مناطق سرد می باشد (اصلا مناسب مناطق دارای یخبندان نمی باشد)، اما توصیه می کنم اگر میخواهید با خیال راحت از یک محصول استفاده کنید، فقط و فقط از موزاییک پلیمری استفاده کنید

    2. کیارش نجفی گفت:

      سلام دوست عزیز
      در مناطقی که تا حدودی سردسیر هست می توانید استفاده کنید
      اصلا در مناطقی که بارش های شدید به همراه یخبندان دارد توصیه نمیشود

  6. محمد امینی گفت:

    سلام خیلی ممنون از اطلاعات خوبتون
    این موزاییک های پلیمری برای حیاط هایی که عبور و مرور ماشین در داخلش زیاد انجام میشه میتوان استفاده کرد ؟ نمیشکنه ؟ ترک نمیخوره ؟
    بعد فاصله دادن بین بند های موزاییک در این وضعیت عبور و مرور باعث نمیشه محصول دچار ضعف بشه؟

    1. کیارش نجفی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله عزیز موردی نداره میتونید استفاده کنید
      اگر عبور و مرور بسیار زیاده، توصیه می کنم فاصله ندید، کاملا تحت فشاری قرار میگیره محصول و ضعف داره.
      ضمن اینکه در صورتی که عبور مرور ماشین های سنگین مثل کامیون و تریلی دارید، به هیچ عنوان توصیه نمیشه

  7. محمدرضا گفت:

    سلام
    این کفپوش های پلیمری حیاط رو میشه در نواحی که در زمستان با بارش برف، تبدیل به یخبندان میشه استفاده کرد ؟
    یعنی یخبندان باعث ترکیدنشون نمیشه ؟
    مگه میشه جذب آب نداشته باشه ؟
    خیلی ممنون از اطلاعاتی که دادید.

    1. کیارش نجفی گفت:

      سلام وقت بخیر
      موزاییک پلیمری به دلیل استفاده از افزودنی های بتن در متریال آن جذب آب بسیار پایینی دارند و به راحتی میتوانید در هر ناحیه ای که دوست دارید استفاده کنید. در یخبندان، سرما، نواحی پربارش، گرما، خشک و … به راحتی استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

سبد خرید
منو