مقاوم ترین موزاییک در مناطق سرد

بهترین موزاییک ها برای نواحی سردسیر

فهرست مطالب

در نواحی سرد چه موزاییک استفاده کنم ؟

در این مقاله به بررسی مناسب ترین موزاییک و کفپوش ها برای نواحی سردسیر پرداخته ایم. سوالی که بسیاری از افرادی که در نواحی سردسیر زندگی می کنند، هنگام خرید کفپوش برای محوطه خود، می پرسند به این شکل است :

  • کدام موزاییک دارای مقاومت بالایی در مناطق سرد می باشد ؟
  • از کدام موزاییک در مناطق سردسیر استفاده کنیم ؟

اما جواب این سوالات اینجاست و به ترتیب + تصاویر محصولات برای شما قرار داده شده است: 👇

1. موزاییک پلیمری آبین بتن

موزاییک پلیمری نوعی کفپوش بتنی است که با تغییرات شیمیایی در متریال آن، دارای مزایای بسیاری شده که یکی از موارد آن دقیقا موضوع مقاومت دمایی می باشد. اگر منطقه شما جزوه نواحی سردسیر است، حتما و به راحتی می توانید از محصولات پلیمری به عنوان کفپوش جهت کفسازی خود استفاده کنید. موزاییک های پلیمری دارای مقاومت دمایی بسیار خوبی هستند که به راحتی می توانید از این محصول در محوطه خود استفاده کنید.

category cement plast

یکی از دلایل اصلی این مزیت در این نوع کفپوش ها، استفاده از افزودنی های بتنی در متریال آن است. این افزودنی ها رزین، پلی کربسیلات بر پایه اتر و … می باشد که جذب آب این محصولات پلیمری را به شدت کاهش داده (نزدیک به صفر کرده) و در نهیات مقاومت دمایی آن راه به شدت بالا برده و میتوانید در هر نوع آب و هوایی از این محصولات استفاده کنید.

2. کفپوش بتنی پرسی

مورد بعدی که قابل استفاده در مناطق سرد می باشد، کفپوش بتنی پرسی است که از مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما برخوردار است. این محصولات یک کفپوش کاملا بتنی هستند که فرآیند تولید آن ها به صورت پرسی می باشد. از دلالیل اصلی مزیت این کفپوش، موضوع پرسی بودن آن می باشد که مقاومت دمایی و فشاری فوق العاده بالایی دارند.

بیشتر بخوانید  مزایا و معایب موزاییک های ویبره ای + راهنمای خرید در کنار نکات مهم قبل از اجرا

محصولات پرسی

در صورتی که قیمت کفپوش برای شما بسیار مهم است، توصیه می شود از مورد قبلی یعنی موزاییک های پلیمری استفاده کنید، زیرا کفپوش های بتنی پرسی حدود به 2 برابر این محصولات قیمت دارند، اما موزاییک های پلیمری در کنار کیفیت فوق العاده، قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

تفاوت موزاییک پلیمری و کفپوش بتنی پرسی، کدومو انتخاب کنم ؟

اما تفاوت این دو در چیست ؟ و کدوم رو برای کفسازی انتخاب کنم ؟ دلایل مختلفی می توانید در انتخاب هر کدام از این محصولات اثر گذار باشد، که به شکل زیر می باشد:

تفاوت قیمتی

از قیمت شروع می کنیم، اگر قیمت محصولات برای شما بسیار حائز اهمیت است، توصیه می شود از موزاییک های پلیمری استفاده کنید، زیرا همانطور که در قسمت بالا گفته شد، کفپوش های بتنی پرسی، حدود بر 2 برابر موزاییک های پلیمری قیمت دارند.

تفاوت مقاومتی

مورد بعدی تفاوت مقاومتی آن ها می باشد. از لحاظ مقاومت دمایی می توان گفت هردو محصول بسیار مقاوم هستند و چه بسا موزاییک پلیمری بهتر، اما از نظر مقاومت فشاری نیز تفاوت هایی با هم دارند. موزاییک پلیمری یک محصول فانتزی است و اکثرا در نواحی ای به عنوان موزاییک حیاط، پیاده رو، پشت بام، روف گاردن، پارکینگ و … استفاده می شود و برای نواحی صنعتی به هیچ عنوان توصیه نمی شود. اما کفپوش های بتنی پرسی علاوه بر اینکه در نواحی گفته شده در خط بالا می توان استفاده کرد، در نواحی صنعتی نیز به راحتی می توانید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  یک واش بتن مرغوب چه ویژگی هایی دارد ؟

تفاوت ظاهری و تنوع

و آخرین تفاوت این 2 کفپوش، تنوع در شکل ظاهری آن ها می باشد. کفپوش های بتنی پرسی در یک طرح، 4 رنگ و 5 سایز تولید می شوند و موزاییک های پلیمری دارای تنوع بسیار بالایی در طرح بندی هستند و در 4 رنگ تولید می شوند و معمولا دارای 5 سایز متفاوت هستند.

واش بتن در نواحی سردسیر میتونم استفاده کنم ؟

موزاییک های واش بتن از محصولات به شدت جذاب، پرطرفدار و لاکچری هستند که می توانید به عنوان کفپوش جهت کفسازی حیاط و … استفاده کنید. اما به دلیل فرآیند تولید معمولا برای نواحی سردسیر که شامل بارش زیاد هم می باشد، توصیه نمی شود. اما در صورتی که آب و هوای ناحیه شما گرم، خشک، مرطوب و … می باشد به راحتی می توانید از این محصول نیز استفاده کنید.

واش بتن آبین بتن

کلام آخر

در نهات فکر میکنم تا به اینجا متوجه این موضوع شده باشید که بر اساس نیاز خود، محصول مناسب برای کفسازی خود انتخاب کنید. مجموعه آبین بتن، از برترین تولیدکنندگان انواع موزاییک و  محصولات بتنی است که تمامی این محصولات را کاملا  به صورت درجه یک تولید کرده و روانه بازار می کند. شما دوست عزیز می توانید قبل از تهیه این محصولات، یک مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه آبین بتن داشته باشید و یا حتی خرید خود را به راحتی از آبین بتن انجام دهید.

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش با شماره 65 000 913 – 021 تماس بگیرید.

Picture of کیارش نجفی

کیارش نجفی

4 سالی هست که به طور مداوم در قسمت دیجیتال مارکتینگ شرکت آبین بتن به مدیریت فضای مجازی و تولید محتوا اصولی و دقیق درباره محصولات و حوزه بتن کار میکنم و اطلاعات دقیق و درست در اختیار تمامی کاربران قرار میدهم و به پیشرفت اطلاعات عمومی درباره این حوزه در فضای مجازی کمک میکنم.

2 دیدگاه در “مقاوم ترین موزاییک در مناطق سرد

  1. مرتضایی گفت:

    عالی بود
    مشخصات فنی موزاییم واش بتن و موزاییک پلیمری رو بزارید و تفاوتشون بدون افزودنی رو
    تشکر

    1. کیارش نجفی گفت:

      سلام دوست عزیز در قسمت وبلاگ میتونی مقالات زیر که برات گذاشتمو بخونی و اطلاعات جامع و کاملراجب این 2 محصول کسب کنی.
      با کلیک بروی هر مقاله به اون صفحه منتقل میشی:
      موزاییک بتنی پلیمری چیست؟
      موزاییک واش بتن چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

سبد خرید
منو