مزایا و معایب نرده های بتنی پلیمری + راهنما و نکات مهم بعد از خرید

مزایا و معایب نرده های بتنی پلیمری

فهرست مطالب

نرده بتنی پلیمری از دوست داشتنی ترین قطعات بتنی فانتزی هستند که بسیار در شکل ظاهری و زیبایی یک محوطه مانند باغ، ویلا، باغچه و … اثر گذارند. امروز در این مقاله کاربردی، به بررسی دقیق معایب و مزایا به همراه راهنمای خرید این محصول پرداخته ایم. با بررسی این مقاله قبل از خرید نرده های پلیمری، می توانید با توجه به نیاز خود، بهترین خرید را داشته باشید. اگر قصد خرید نرده های بتنی پلیمری را دارید به شما توصیه می کنم چند دقیقه وقت بگذارید و با خواندن این مقاله کوتاه و کاربردی بهترین خرید را داشته باشید تا در نتیجه بیشترین بازدهی را از خرید خود و استفاده از محصول نیز داشته باشید.

 

مهم ترین مزایای نرده های پلیمری

نرده های بتنی پلیمری از محصولات زیبا بتنی هستند و امروزه به شدت طرفدار پیدا کرده و مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات دارای مزایای زیادی است که اگر در خرید این محصولات شک دارید، حتما با خواندن این مزایا شک شما بر طرف شده و با اطمینان خرید خود را انجام می دهید. البته این نکته حائز اهمیت است که نکات و مزایای گفته شده در این مقاله صرفا برای نرده هایی است که به روش استاندارد و اصولی تولید شده باشد و قطعا بسیاری از افراد سودجو، این محصولات را به روش های غیر اصولی و غیر استاندارد تولید می کنند که این مزایای گفته شده در ادامه مقاله راجب آن ها به هیچ وجه صدق نمی کند. در ادامه همراه ما باشید که به بررسی تک تک این مزایا پرداخته ایم.

مقاومت بالا در برابر سرما و گرما

از مهم ترین ویژگی ها و مزایای این محصول می توان به مقاومت بسیار بالای این قطعات در برابر هر نوع آب و هوایی دانست. بدون هیچ گونه محدودیت و نگرانی می توان از این نرده دور باغچه ای در هر نوع آب و هوا و هر نوع منطقه ای استفاده کرد. از مهم ترین مزیت هایی که هر محصول بتنی می تواند داشته باشد همین موضوع است که به دلیل استفاده از محصولات بتنی در فضای باز بسیار ویژگی مهمی به شمار می آید.

قابلیت تولید به روش مسلح

از دیگر مزیت های این محصول بتنی می توان به قابلیت تولید به روش مسلح دانست. نرده های پلیمری به دو روش مسلح و غیر مسلح تولید می شوند. در صورتی که این قطعات را در مناطق پر رفت و آمد استفاده می کنید، توصیه می شود از نوع مسلح آن استفاده کنید که بسیار در مقاومت آن در برابر ضربه اثر گذار است. البته این نکته حائز اهمیت است که امکان مسلح سازی فقط برای نرده بتنی پلیمری حصار و نرده بتنی پلیمری صراحی امکان پذیر است و دیگر طرح ها به روش غیر مسلح تولید می شود. پس توصیه می شود اگر از این محصول در مناطقی استفاده می کنید که امکان برخورد وسایل مختلف مانند دوچرخه، موتور و … وجود دارد حتما از نرده های مسلح استفاده کنید.

قابلیت رنگ پذیری

این قطعات به طور پیش فرض زمانی که تولید می شوند، به رنگ سفید یا همان رنگ سیمان سفید هستند. از این رو امکان تولید به رنگ های مختلف نیز توسط تولید کننده وجود دارد، اما معمولا تولید کنندگان این امر را به دلیل رنگی شدن قالب ها انجام نمی دهند مگر آنکه تعداد نرده های درخواستی قابل توجه باشد. اما این امکان برای شما فراهم شده است که با رنگ های دلخواه خود به رنگ آمیزی این قطعات بپردازید. اما معمولا اکثر افراد به طور پیشفرض محصول را همان به رنگ سفید باقی می گذارند.

بیشتر بخوانید  مزایا و معایب موزاییک های ویبره ای + راهنمای خرید در کنار نکات مهم قبل از اجرا

دپو نرده بتنی پلیمری زمرد آبین بتن

تنوع بالا در طرح بندی

از دیگر مزیت های این نرده بتنی می توان به تنوع بسیار بالا آن در طرح بندی دانست. معمولا به دلیل تنوع قالب، این محصول دارای طحر های بسیاری است که شما می توانید با خیالی آسوده طرح مورد نظر خود را با توجه به محل پروژه و سلیقه خود انتخاب کنید.

وزن سبک

وزن سبک این محصولات از دیگر ویژگی های قابل توجه آن است. با توجه به شکل ظاهری آن که قبل از لمس کردن آن انگار وزنی سنگین دارند کاملا برعمس بوده و بسیار وزن خوب و متعادلی دارند. این محصولات دارای وزن سبک هستند که باعث حمل و نقل آسان در هنگام بارگیری و تخلیه هستند و همچنین در هنگام اجرا نیز به به راحتی نصب می گردند.

 

بررسی این مزایا و علت وجود آن ها

شاید برای شما سوال باشد که این مزایا به چه علت ایجاد شده و فرق این قطعه بتنی با دیگر قطعات چیست؟

تمامی مزایای موجود در این قطعه از جمله مقاومت بالا در برابر سرما و گرما به دلیل وجود افزودنی های بتن در تولید این قطعات است. دقیقا متریال و فرآیند تولید نرده های بتنی کاملا تشابه با موزاییک پلیمری و مقداری نیز شباهت به واش بتن های افزودنی دار، دارند. این افزودنی های بتنی که پلی استر بر پایه اتر (رزین) نام دارد باعث کاهش جذب آب این قطعات شده و مقاومت دمایی و فشاری این قطعات را بسیار بالا برده است. یکی دیگر از علل های مقاومت فشاری این قطعات، وجود میلگر های آج دار در داخل آن است که باعث مقاومت در برابر ضربه و فشار می گردد. البته همانطور که گفتم با توجه به نیاز خود، هر فردی می تواند در هنگام خرید تعیین کند که آیا با میگلرد میخواهد یا بدون میلگرد.

به طور کلی به دلیل وجود افزودنی های بتنی و میگلرد های آج دار، تمامی این مزایا در این محصولات تشکیل شده است. در ضمن حتما دقت کنید که تمامی نکات و مزایای گفته شده فقط برای محصولاتی گفته شده است که به روش استاندارد تولید شده باشد، پس سعی بر این داشته باشید که خرید خود را از منابع معتبر خرید خود را انجام دهید.

گروه تولیدی صنعتی آبین بتن تمامی این محصولات را با روش کاملا استاندارد و اصولی با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب تولید کرده و روانه بازار می کند.

نرده بتنی پلیمری صراحی اجرا شده

مهم ترین معایب نرده های بتنی پلیمری

حالا با دیدن تمامی مزایا، یک سری نیز به معایب این نرده های دوست داشتنی بزنیم. در کنار این مزایا، معایب اندکی نیز وجود دارد که زیاد قابل توجه نیست و جهت اطلاعات بیشتر به شما گفته شده است:

می توان تنها عیب این قطعات بتنی را هنگام حمل نقل و حساس بودن آن دانست. به دلیل شکل ظاهری زیبا و فانتزی و حساسیت خریداران در شکل ظاهری آن، امکان آسیب دیدگی این محصولات در هنگام بارگیری، حمل و نقل و تخلیه وجود دارد. این قطعات به شدت حساس هستند و در صورت خوردن ضربه، امکان لب پریدگی در حاشیه های محصول و زشت شدن شکل ظاهری آن ها وجود دارد. پس حتما باید در حمل و نقل آن دقت زیادی کرد و حتما به راننده اعلام گردد که بار را کاملا با دقت به مقصد برساند.

بیشتر بخوانید  مزایا و معایب کفپوش های بتنی پرسی + راهنمای خرید و نکات مهم قبل از نصب

در کل نرده های بتنی پلیمری بسیار کامل هستند و این حساسیت را نیز نمیتوان جزء ضعف های آن دانست، زیرا هر محصول فانتزی قطعا باید در حفظ و نگهداری آن دقت زیادی انجام داد.

 

راهنمای خرید نرده های بتنی پلیمری

شاید قبل از خرید این محصولات اطلاعات کافی، جهت خرید بهتر نداشته باشید، که در این قسمت به چند نکته ساده جهت یک خرید خوب و مناسب به شما گفته شده است که با بررسی آن ها می توانید خرید بهتری داشته باشید. این نکات به شکل زیر است:

  • در ابتدای تمامی راهنماهای خرید گفته شده و باز هم میگویم، از منابع معتبر خرید خود را انجام دهید و به دلیل چند هزار تومان ارزان خریدن پول خود را دور نندازید.
  • سعی کنید در صورتی که محل پروژه شما در مناطق بسیار سرد سیر است، به فروشنده اعلام کنید و نظر آن را حتما بپرسید.
  • عدم وجود خلل و فرج روی قطعه، نشان دهنده ملات خوب قطعه است.
  • عدم وجود بافت اسفنجی در پشت محصول و در ضخامت آن، نشان دهنده طرح اختلاط خوب بتن قطعه است.

همین چند نکات ساده می تواند شما را جهت خرید بهتر هوشیار کند تا محصولی بی کیفیت را خریداری نکرده و در نتیجه یک خرید خوب با بازدهی خوب داشته باشد.

 

دپو نرده پلیمری المپیک

نکات مهم بعد از خرید نرده های بتنی پلیمری

بعد از خرید نرده های بتنی پلیمری هنوز هیچی تمام نشده است. جهت بازدهی و شکل ظاهری خوب این قطعات، باید آن ها را به نحوه احسنت اجرا نمود. حتما سعی کنید از استاد کار خوب کار بلد و با سلیقه استفاده کنید و سعی کنید از فردی استفاده نمایید که تجربه نصب این قطعات را نیز داشته باشد. حتما نرده ها در یک راستا تمیز، مرتب و تراز نصب شود تا شکل ظاهری کار، زیبایی مورد انتظار را ایجاد کند.

کلام آخر

همانطور که در ابتدا مقاله به شما گفته شد، تمامی مزایا و معایب این نرده های دوست داشتنی را خدمت شما اعلام کردیم. همانطور که ملاحظه کردید اگر این نرده های بتنی را از تولید کنندگان معتبر خریداری کنید، کاملا ارزش خرید و استفاده را دارد زیرا یک قطعه فانتزی بی نقص است و هیچ ضعفی روی آن قابل گذاشتن نیست.

در کنار تمامی این موارد، نکات مهم بعد از خرید و یک راهنمای خرید کوتاه برای شما گفته شده است که قبل از خرید کمک کننده خواهد بود. با توجه به نکات گفته شده حتما خرید خوب و بازدهی خوبی خواهید داشت.

اگر سوالی ذهن شما را مشغول کرده است، حتما در قسمت دیدگاه ها برای ما بنویسید. امیدوارم که از این مقاله کوتاه و کاربردی لذت برده باشید.

گروه تولیدی صنعتی آبین بتن | تولید کننده انواع محصولات بتنی و موزاییک

کیارش نجفی

کیارش نجفی

4 سالی هست که به طور مداوم در قسمت دیجیتال مارکتینگ شرکت آبین بتن به مدیریت فضای مجازی و تولید محتوا اصولی و دقیق درباره محصولات و حوزه بتن کار میکنم و اطلاعات دقیق و درست در اختیار تمامی کاربران قرار میدهم و به پیشرفت اطلاعات عمومی درباره این حوزه در فضای مجازی کمک میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

سبد خرید
منو